vrijdag 12 april 2013

galajurken satijnen een schouder pailletten open rug kolom


galajurken satijnen een schouder pailletten open rug kolom
stof: elastische satijn
stijl: schede stijl, een schouder, lovertjes verfraaiing, split vooraan, open rug, vloer-lengte
wassen: handwas / chemisch reinigen afzonderlijk, hang droog, strijken op lage temperatuur, niet bleken met chloor, minder dan 10 minuten inweektijd
http://avondjurken.expertpagina.nl/
de galajurken is geweldig! werd soo opgewonden toen het kwam. probeerde het op, en het past als een handschoen. ben erg blij met het hoge niveau van de dienstverlening. Ik was een beetje terughoudend over het kopen van zo'n belangrijk kledingstuk over het internet, maar met het resultaat, vind ik ik zou niet mijn prom jurken zijn gekocht van ergens anders. zeer flatterende stijl. Ik heb een "mummie buik" en het verbergt het volledig. absoluut geweldig! goedkope feestjurken online, Verkoop Mooie Lange feestjurken Grote maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten