vrijdag 12 april 2013

korte galajurken zoete tule liefje pailletten bloem


korte galajurken zoete tule liefje pailletten bloem
silhouet: a-lijn
hals: sweetheart
taille: empire
zoom / trein: korte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: pailletten, bloem
stof: tule
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: fuchsia, koningsblauw, zwart, blauw, paars, roze
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, cocktail, homecoming
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
http://galajurken.startbewijs.be/
heel erg blij. kant was geweldig. Ik ben 6 'lang en duur was beter dan perfect. Ik heb een paar kleine aanpassingen te maken, maar verwachtte dan te wijten aan mijn maten. ik kan wachten om deze korte prom jurken dragen op mijn trouwdag. heel erg bedankt voor het helpen om mijn dromen waar! mooie korte galajurken online shop, verkopen korte galajurkjes Goedkoop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten