vrijdag 12 april 2013

beading zeemeermin galajurken chiffon lieverd


beading zeemeermin galajurken chiffon lieverd

strapless sweetheart kralen zeemeermin prom jurk heeft een strapless lieverd hals wordt geaccentueerd door een band van kristal juwelen.
de ruches lichaam in stretch jersey zal pronken met je rondingen tot in de perfectie, terwijl de zeemeermin stijl uitlopende rok zal
geven je veel ruimte voor bewegen op de dansvloer. deze verleidelijke en verfijnde avondjurk is een geweldige
keuze voor prom of een speciale gelegenheid partij.

Dit is een prachtige prom jurken, maar het is veel te laag uitgesneden! je kunt niet zeggen van het model, tenzij misschien is het omdat ik petite (5 '). toen ik probeerde op de jurk, de kraag naar beneden kwam om mijn ribbenkast! het is erg sexy, maar ik denk niet het is heel juist denken voor een trouwjurk toen mijn borsten zou kunnen worden blootgesteld wanneer u voorover buigt! goed dat ik het kopen in blozen roze (mooie kleur!) als mijn dans / ontvangst galajurken. plus ik moest naaien van de v-hals 4 "om het half fatsoenlijk te dragen in de voorkant van familie en vrienden! smil Goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten