maandag 15 april 2013

a-lijn v-hals knie-lengte chiffon roze cocktailjurk


a-lijn v-hals knie-lengte chiffon roze cocktailjurk
mooie roze cocktailjurk, precies zoals beschreven op de website. de maattabel was nauwkeurig en gedetailleerd, helpt me om te beslissen welke maat te bestellen, die was geweldig. interne structuur van de jurk was ook goed genaaid en afgewerkt. het paste mijn dochter perfect. mijn enige feedback is de manier waarop deze mooie jurk was verpakt. voorstellen dat dit lichtgewicht materiaal dat geplet in een plastic zak en vervolgens geplaatst in een schoenendoos. goed dat was hoe de roze cocktailjurk aangekomen, zonder tissuepapier te minimaliseren de plooien tijdens het transport. er lijkt te zijn zeer weinig zorg besteed aan het verpakken van het item. met als gevolg dat ik nu zal moeten alle lagen van de chiffon strijken, eventueel met 'mijn hart in mijn mond ". als een roze cocktailjurk voor speciale gelegenheid, zou ik adviseren de aanschaf van dit item.licht Roze Cocktailjurk mooi en sexy, cocktailjurkjes zwart roze strapless goedkoop.  http://avondjurken.startspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten