zaterdag 2 maart 2013

tule baljurk galajurken met kralen strapless sweetheart


tule baljurk galajurken met kralen strapless sweetheart
stof: tule
stijl: a-lijn stijl, strapless, liefje hals, beadedembellishment, satijn sjerp, draad zoom, vloer lengte
wassen: handwas / chemisch reinigen afzonderlijk, hang droog, strijken op lage temperatuur, niet bleken met chloor, minder dan 10 minuten inweektijd

ik had besteld deze jurk voor mijn register kantoor bruiloft in juni van dit jaar. ik moet zeggen im echt blij met de jurk. ik was bang dat het misschien niet goed past of kijk cdheap, maar het past beautifuilly en ziet er erg duur. maar nog belangrijker ik voel me elegant en mooi. lange galajurken met chiffon een schouder kralen a-lijn

ik kan het niet aanraden deze jurk en dit bedrijf sterk genoeg. dank u smil korte galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten