dinsdag 5 maart 2013

prom jurken met tencel een schouder kralen a-lijn


prom jurken met tencel een schouder kralen a-lijn
silhouet: a-lijn
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches / geplooid, draperen
stof: Tencel
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: mintgroen
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, rechthoek
gelegenheid: prom, 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
avondjurk met criss-cross lijfje a-lijn v-hals vloer-length
Dit galajurken is prachtig! Ik kocht het in roze met mijn persoonlijke metingen en het kwam naar me kijken precies zoals in deze foto met de vereiste geen veranderingen. het was geweldig en ik kreeg een ton van complimenten. Ik moet zeggen dat je nodig hebt om jezelf te geven over een maand om deze galajurken te ontvangen. duurt het maximaal 10 werkdagen om een aangepaste prom jurken en dan nog eens 10 werkdagen voor verzending uit China. maken voor de douane, vakantie, enz. dus als je 30 dagen de tijd, het bestellen van een aangepaste galajurken is de manier om te gaan! Dit galajurken is perfect in de aangegeven kleur - bestel hem nu! SMIL Goedkope Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten