zaterdag 16 maart 2013

zeemeermin galajurken satijn een schouder kralen


zeemeermin galajurken satijn een schouder kralen
silhouet: zeemeermin
hals: een schouder
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading
stof: elastische geweven satijn
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: marineblauw
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
SMIL Korte Galajurken

kocht ik deze jurk, samen met 2 anderen in de druif kleur als bruidsmeisjes jurken voor mijn bruiloft. ik wilde ze allemaal om verschillende stijlen moet ze passen en ik was zo verbaasd toen ik uitgepakt. de kwaliteit is fantastisch, de afwerking is van topkwaliteit en voor de prijs die ik betaald heb ik ben erg blij! de kleur is nog beter in het echt dan ik had verwacht. de top is meer gestructureerd die perfect is voor een bruiloft. echt, echt blij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten