maandag 18 maart 2013

backless galajurken satijnen strapless kralen a-lijn rood


backless galajurken satijnen strapless kralen a-lijn rood
silhouet: a-lijn
hals: strapless
taille: empire
zoom / trein: lange lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading
stof: elastische geweven satijn
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: rood
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
SMIL Jurken Grote Maten

Ik heb zonet een standaardformaat jurk voor uit smil en de kwaliteit was briljant. ik had besteld deze jurk op maat gemaakt voor een bruiloft en weer, ik was niet teleurgesteld. de jurk perfect uitgerust. Het was precies hoe het eruit zag op de foto, en de kwaliteit was fantastisch. Ik zal zeker bestellen bij smil voor mijn volgende grote gelegenheid. bedankt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten