zondag 3 maart 2013

sexy prom jurken met chiffon halster kristal a-lijn


sexy prom jurken met chiffon halster kristal a-lijn
silhouet: a-lijn
hals: halter
taille: empire
zoom / trein: lange lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: kristal
stof: chiffon
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: lavendel
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds, homecoming
seizoen: lente, herfst, winter, zomer

deze jurk is een prachtige jurk tot mijn verbazing. ik was best huiverig om een jurk te kopen online en in het bijzonder een speciaal, maar ik was geschokt toen het paste zo goed. Ik heb ook het risico voor een jurk online kopen als ik ben lang en kan nooit een lange jurk die niet eindigen op mijn enkel. de pasvorm, kwaliteit van de stof, en de algemene jurk overtrof al mijn verwachtingen, maar ik voelde de kleur was niet trouw aan de kleur weergegeven op het scherm. voordat ik bestelde de kleur op het scherm verscheen een diepe bloedrood zijn dan, maar toen ik deze jurk ontvangen is was een beetje rood / oranje. maar ik hou van deze jurk en ben erg blij en zal opnieuw bestellen van deze site. SMIL Galajurken online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten