vrijdag 15 maart 2013

a-lijn lange galajurken chiffon een schouder kralen


a-lijn lange galajurken chiffon een schouder kralen
silhouet: a-lijn
hals: een schouder
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading
stof: chiffon
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: watermeloen, groen
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
SMIL lange Galajurk

dit was mijn eerste keer bestellen van een jurk online, dus ik was een beetje nerveus. Ik werk bij een bruids winkel, maar zelfs met mijn korting kon ik niet meer van zo'n goede prijs. mijn bestelling werd opgehouden voor een paar dagen, maar het was helemaal mijn schuld. Ik heb een fout invoeren van de nummers voor kostuum grootte. gelukkig zijn er kleermakers weten dat er iets was uit en ze stuurden me een e-mail. ik maakte de correctie en mijn jurk kwam een paar weken later. het past perfect en ziet er geweldig uit! dank smil. Ik zal er weer bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten