donderdag 24 januari 2013

witte galajurken chiffon een schouder imperium bloem


witte galajurken chiffon een schouder imperium bloem
silhouet: a-lijn
hals: een schouder
taille: empire
hemline / trein: knie-lengte
mouwlengte: mouwloos
embellishments: kralen, ruches, hand-made bloem
stof: chiffon
ingebouwde bh: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: wit
body shape: zandloper, omgekeerde driehoek, misses
gelegenheid: prom, cocktail, homecoming
seizoen: voorjaar, val, winter, zomer

zegt galajurken is prachtig. toën cik het besteld realiseerde ik me dat-het many te lang for mij, but that is configuratie op probleem als mijn naaister zal het verkorten op de juiste lengte. ik zal waarschijnlijk ook de kap aangesloten permanent aan de riemen insteadofjust de haak en oog als cik dan zal zich veiliger voelen. dat is gewoon mijn eigen voorkeur en ik heb configuratie op andere aarzeling is this galajurken aanbevelen aan iedereen. ik ben un grote dame and the nog ziet er geweldig visitors op mij! ik heb het besteld ingrapeand de kleur echt fantastisch is. ik heb al bestelde nog un prom jurken en handschoenen. http://galajurken.loggy.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten