vrijdag 18 januari 2013

vloer-length galajurken met een schouder Kralen A-Line


vloer-length galajurken met een schouder Kralen A-Line
silhouet: mantel / kolom
hals: een schouder, liefje
stof: chiffon
getoond kleur: marineblauw
versieringen: appliques, beading, side draperen
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
Terug Details: rits
taille: natuurlijke
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
collecties: prom 2012, voorjaar 2013
seizoen: lente, zomer, herfst
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
netto gewicht: 1,5 kg
Verzendgewicht: 1.98kg
datum toegevoegd: juni 2012
afstemmen van tijd: 7-9 werkdagen
levertijd: 3-8 werkdagen
opmerkingen: beading zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk


Ik heb mijn jurk voordat ik verwacht had om te komen en het past mij perfect! De extra vergoeding voor aangepaste metingen afbetaald omdat ik geen behoefte aan een wijziging op alle. Ik kijk er echt naar uit om het dragen van mijn jurk voor grad en iedereen die ik heb laten zien om het te houden ook. goedkope galajurken online shop, verkoop galajurken online bestellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten