vrijdag 25 januari 2013

watermeloen satijnen galajurken met strapless kristal broche ruching


watermeloen satijnen galajurken met strapless kristal broche ruching
silhouet: a-lijn
hals: strapless
taille: empire
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: kristal broche, ruching
stof: elastische zijde satijn
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: watermeloen
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, bruiloft
seizoen: lente, herfst, winter
netto gewicht: 1,5 kg
Verzendgewicht: 1.98kg
afstemmen van tijd: 7-9 werkdagen
levertijd: 3-8 werkdagen

De jurk is zeer goed gemaakt, het heeft een ingebouwde opgevulde beha en een riem aan de binnenkant van de jurk te houden op zijn plaats. De kleur (Hunter groen) is een mooie turquoise groen chiffon. De jurk ziet er net als op de foto's en ik ben er erg blij mee. De service was snel en efficiĆ«nt, en te allen tijde kon ik het proces te volgen. Het hele proces, inclusief verzendkosten duurde 16 dagen. Het is een beetje aan de lange kant, en ik ben lang (1,73 m), zodat de lengte zal moeten worden aangepast, maar het anders past zeer goed. Het is flowy en mooi en ik ben blij dat ik vertrouwde mijn darmen en ging ervoor. Goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen http://galajurken.jouwpagina.be/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten