dinsdag 29 januari 2013

a-lijn Galajurken een schouder vloer lengte voorjaar 2013



silhouet: a-lijn
hals: een schouder
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches
stof: heid
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: ivoor
Datum toegevoegd: december 2011
netto gewicht: 1,5 kg
Verzendgewicht: 1.98kg
seizoen: lente, herfst, winter
collecties: prom 2012, voorjaar 2013
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
vorm van het lichaam: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
afstemmen van tijd: 7-9 werkdagen
levertijd: 3-8 werkdagen
opmerkingen: beading kleur zal zijn zoals afgebeeld, ongeacht welke kleur jurk je bestelling

Ik kocht de jurk in koningsblauw, en heb het op maat gemaakt. Ik ben 6ft 2inch en De jurk past perfect als een handschoen, het zit op de grond waardoor een genezen indien nodig, als je niet wilt staan ​​er de hele nacht. Ik zal het dragen van het op mijn school bal in Feburary. De kleur is prachtig, het is koningsblauw, maar de organza geeft het een lichte metallic look. Deze jurk is zeer eenvoudig, maar vanwege zijn stijl is zo elegant, en ik heb zo veel van mijn vrienden mij vertellen hoe mooi en van goede kwaliteit het eruit ziet. Zeer onder de indruk en ik zal een paar foto's posten na mijn bal en na hoe ik ging het dragen van de hele nacht lang. Voor costum gemaakt naar AustraliĆ«, de service was erg goed en naar mijn deur binnen een week en een half van mij het ​​indienen van mijn bestelling. Thankyou :) Goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten