maandag 14 januari 2013

lange prom jurken met chiffon halster beading a-lijn

Silhouet: A-lijn
Hals: Halter
Taille: Empire
Hemline / trein: Vloer Lengte
Mouwlengte: mouwloos
Embellishments: Kralen
Stof: Chiffon
Ingebouwde BH: Ja
Volledig gevoerd: Ja
Getoond Kleur: Lichtblauw
Body Shape: Zandloper, Omgekeerde Driehoek, Misses
Gelegenheid: Prom, Avond
Seizoen: Voorjaar, Val, Winter, Zomer
Ik bestelde deze jurk in de paarse en voelde me als een Griekse godin in. Zeer geschikt voor elke grootte. Ik heb maat metingen en had slechts wijzigingen gedaan om te corrigeren voor veranderingen in de schoenen te hebben. Ik gaf meer measuremnts een hoge hak tegemoet te komen, maar ik ben lang om te beginnen.

Ik zal zeker weer terug om meer te bestellen van LTB. Goede service en alles kwam zoals beloofd. Ik bestelde 3dresses, dit is # 2 en alle kwamen samen en perfect. Ik kon niet vragen om meer. Goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten