dinsdag 22 januari 2013

lange blauwe prom / avond jurk tencel een schouder kralen ruching



lange blauwe prom / avond jurk tencel een schouder kralen ruching
silhouet: a-lijn
hals: een schouder
taille: empire
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches
stof: Tencel
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: royal blue
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds, homecoming
seizoen: lente, herfst, winter, zomer

Ik kocht deze jurk voor mijn twee bruidsmeisjes. ik bestelde een perfecte pasvorm voor zowel mijn bruidsmeisjes in plaats van het selecteren van een bepaalde grootte.

de pasvorm was perfect, de kwaliteit was fantastisch en de jurk stijl en kleur overeen met de LightInTheBox foto's precies. Ik ben erg blij met mijn aankoop.
Goedkope Galajurken online shop, Verkoop Galajurken online bestellen. SMIL Vrouwen Goedkope Mooie Jurken Online Shop So Much In Love

Geen opmerkingen:

Een reactie posten