vrijdag 1 augustus 2014

zeemeermin galajurken A-lijn Asymmetrisch Grote maten Kant

zeemeermin galajurken A-lijn Asymmetrisch Grote maten Kant
Silhouet: A-lijn
Hals: Spaghetti Bandjes
Zoom / Trein: Asymmetrisch
Versieringen: Lace
Terug Details: backless
Volledig gevoerd: Ja
Ingebouwde BH: Ja
Stof: Tulle, Kant
Afgebeelde Kleur: Print
Body Shape: Misses, Peer, omgekeerde driehoek, Zandloper, Apple, Klein, Grote maten
Gelegenheid: Vakantie en Military Ball, Graduation, Formele Avond, Homecoming
Seizoen: Herfst, Lente, Zomer
Netto Gewicht: 1kg
Gewicht: 1,48 kg
http://www.herastv.nl/ Dit zag eruit als een mooie jurk online. Helaas, de bovenkant van de jurk zit erg hoog. Ze laten me niet terug omdat ze maakten het te bestellen. Ze zullen alleen laat me veranderen en betalen verzendkosten voor aanpassingen. Deze jurk raakt me tot het punt waar de ketting is afgebeeld. Niet goed. Het bovenste deel was ook veel ronder dan op de foto. Misschien was mijn tot een eenmalige, maar ik ben ontzettend boos dat de laat me niet terug. Galajurken
http://www.dichtbij.nl/almere/regionaal-nieuws/artikel/3639775/galajurken-in-het-gerenommeerde-jurken-fabrikant.aspx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten