zaterdag 2 augustus 2014

sexy Dameskleding open rug V-hals A-lijn Side draperen Georgette

sexy Dameskleding open rug V-hals A-lijn Side draperen Georgette
Volledig gevoerd: Ja
Taille: Natuurlijk
Gewicht: 1,98 kg
Stof: Georgette
Occasion: Formele Avond
Ingebouwde BH: Ja
Afgebeeld Kleur: Sky Blue
Trend: Elegant, sexy, open rug
Seizoen: Zomer, herfst, lente
Uitbenen: Nee
Hals: V-hals
Body Shape: Misses, Peer, omgekeerde driehoek, Zandloper, Apple, Klein, Grote maten
Silhouet: A-lijn
Zoom / Trein: Sweep / Brush Train
Versieringen: Side draperen
Netto Gewicht: 1,5
Terug Details: Rits
Mouwlengte: mouwen
http://www.wildebloemenzaden-debolderik.nl Ik hou van de sfeer op het satijn en kant stof. Maar het zou geweldig zijn als het ontwerp meer uitgerust op de taille gebied zou zijn als ik niet factor in dat ik het dragen van een body shaper. Misschien moet ik sturen voor kleine wijziging aan de kant op de schouder en andere dan dat, ik hou echt van de jurk en ik kan niet wachten om het te dragen. VAN: SMIL dameskleding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten