vrijdag 1 augustus 2014

lange galajurken grote maten A-Lijn Gedrapeerd Bloem

lange galajurken grote maten A-Lijn Gedrapeerd Bloem
Tips:Verwijderbare Riem
Silhouet:A-Lijn
Verfraaiing:Gedrapeerd, Bloem(En), Sasha / Linten
Volledig gevoerd:Ja
Hals:Bandjes
Verzendgewicht:1,48 kg
Baleinen:Ja
Lichaamsvorm:Misses, Rechthoek, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite,Grote Maten
Stof:chiffon
Netto Gewicht:1Kg
Taille:Imperium
Afgebeelde Kleur:Salie
Ingebouwde BH:Ja
Terug Details:Blote Rug, Rits
Hemline/trein:Knie-Lengte
Mouwlengte:Mouwloos
http://www.vestiatientje.nl/ Ik hou van de jurken in koningsblauw! Ik heb slechts een jurk die wel bij mijn vriend. Ze doen lopen klein voor normale maten. Ik zou deze plaats aanraden aan vrienden tho! Fantastische specials! Hou van deze jurk, qua maat. Past perfect. Zeer snelle verzending, Prachtige jurk die heerlijk verpozen is gemaakt. Een stuk langer dan ik had verwacht. Ik ben 1,60 m. Zo'n prachtige jurk;. Het kwam vandaag en ik was ontzettend blij met de kleur en kwaliteit Het kwam eerder dan verwacht en de verpakking was zeer professioneel. galajurkjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten