woensdag 20 augustus 2014

chiffon galaJurken Grote Maten kristal broche, sjerp / lint, kralen

chiffon galaJurken Grote Maten kristal broche, sjerp / lint, kralen
silhouet: a-lijn
hals: v-hals
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloze
versieringen: kristal broche, sjerp / lint, kralen
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: geen
uitbenen: geen
stof: chiffon
getoond kleur: pool
vorm van het lichaam: misses, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, grote maten
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
seizoen: zomer, herfst, lente
trend: sparkle & shine, sexy
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
notes: riem kan niet worden verwijderd, kralen zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
notes:belt cannot be removed, beading will be done in the same color as you order for the galaJurken Grote Maten bestelde ik deze jurk in ivoor te dragen voor mijn bruiloft. Het is absoluut prachtig! Ik kon niet hebben gevraagd voor een meer perfecte en unieke jurk. Ik heb de jurk korter ongeveer vijf centimeter, dus het zal aan het breedste deel van mijn kuit vallen. zo opgewonden om dit te dragen op mijn trouwdag! Natuurlijk Trouwjurken Zomer Val Voorjaar Zandloper Appel
Feest Galajurken Rechthoek Peer Omgekeerde Driehoek Zandloper
Gedrapeerd Avondjurken Kristal Patroon Ruched Homecoming Cocktail Feestje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten