woensdag 20 augustus 2014

galajurken Ivoor Jersey open rug Split Receptie Bandjes Hals

galajurken Ivoor Jersey open rug Split Receptie Bandjes Hals
Silhouette: Schede / Column
Hals: Bandjes
Taille: Natuurlijk
Zoom / Trein: Floor-length
Mouwlengte: mouwen
Versieringen: Split Receptie
Terug Details: Rits
Volledig gevoerd: Ja
Ingebouwde BH: Ja
Uitbenen: Geen
Stof: Jersey
Afgebeelde Kleur: Ivoor
Body Shape: Grote maten, Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Apple, Klein
Gelegenheid: Military Ball, Formele Avond, Prom
Seizoen: Zomer, Herfst, Lente
Trend: sexy, open rug
Netto Gewicht: 1,5 kg
Gewicht: 1,98 kg
Ik heb deze galajurkjes voor mijn engagement en het is gewoon mooi ik kan niet wachten om het te dragen ... het ziet er geweldig zowel op als buiten! En precies zoals de foto laat zien .... Dank je wel zou van hield om de optie om ofwel zip hebben of kant op, maar dit neemt niet weg uit hoe blij ik ben met de jurk had .... Ik houd van het absoluut Dank je wel
goedkope dameskleding Queen Anne Rayon Multi-kleur
Zwart Galajurken Jersey Een schouder Kant, Kralen
Multi-kleur Satijn Galajurken Borduurwerk Strapless

Geen opmerkingen:

Een reactie posten