vrijdag 18 juli 2014

galajurken satijn appliques multi-color open rug vintage geïnspireerde

gewicht: 1,98 kg
stof: kant
gelegenheid: militaire bal, formeel 's avonds, prom
vorm van het lichaam: peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten, mist
getoond kleur: multi-color
zoom / trein: vloer-lengte
ingebouwde beha: ja
netto gewicht: 1,5 kg
uitbenen: ja
silhouet: mantel / kolom
volledig gevoerd: ja
terug details: rits
hals: sweetheart
versieringen: appliques
trend: elegant, open rug, vintage geïnspireerde
taille: natuurlijke
http://www.superfreakpumpkin.net/  ik droeg het aan een dans en hadden mannen en vrouwen op me af komen van alle kanten de hele avond om me te vertellen hoe mooi ik keek erin! de afwerking overal is foutloos en mooi! ik heb een professionele naaister mezelf geweest en beter afwerking nergens gezien. love de manier waarop mijn maat 8 past soepel en discreet over mijn 36 "buste.SMIL betaalbare galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten