vrijdag 4 juli 2014

asymmetrisch galajurk v-hals taf side draperen draperen sjerp lint

asymmetrisch galajurk v-hals taf side draperen draperen sjerp lint
gewicht: 1,98 kg
netto gewicht: 1,5 kg
uitbenen: ja
notes: riem kan niet worden verwijderd
volledig gevoerd: ja
taille: natuurlijke
terug details: rits
versieringen: side draperen, draperen, sjerp / lint
mouwlengte: mouwloos
ingebouwde beha: ja
hals: v-hals
stof: taf
silhouet: baljurk
seizoen: zomer, herfst, lente
getoond kleur: als foto
zoom / trein: asymmetrisch
gelegenheid: de formele avond
http://dameskleding.jouwpage.nl/
http://www.pimpblog.nl/dameskleding/
bestelde ik deze jurk, kant en klare, op donderdag avond en kreeg het op maandag. wow. deze jurk is voor mij om te dragen op de bruiloft van mijn dochter. de kleur was nog mooier dan het beeld en de afwerking is geweldig. de voering is mooi afgewerkt met franse naden overal. ik ben een petite plus size dame dus ik zal het lijfje gewijzigd, maar dan doe ik dat met elke jurk i kopen. er was geen tijd voor mij om de jurk op maat gemaakt voor deze aankoop hebben echter zal ik terug. VAN: SMIL Goedkope Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten