vrijdag 25 juli 2014

Open rug galajurken Champagne Kriskras Van Toepassing

Open rug galajurken Champagne Kriskras Van Toepassing
Trend:Open rug
Mouw Type:Capped
Netto Gewicht:1,5 Kg
Verzendgewicht:1,98 kg
Body Shape:Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite, Grote Maten
Hemline/trein:Vloer Lengte
Verfraaiing:Kriskras, Van Toepassing
Hals:V-hals
Taille:Natuurlijk
Model:Taline
Terug Details:Rits
Baleinen:Ja
Ingebouwde BH:Ja
Afgebeelde Kleur:Champagne
Volledig gevoerd:Ja
Kans:Military Ball, Formele Avond
Mouwlengte:Korte mouw
Tips:De Kleur van de applicatie zal zijn zoals afgebeeld op de foto, ongeacht de kleur van de jurk die u besteld
Stof:chiffon
Silhouet:Schede / Kolom
http://www.vestiatientje.nl/
Ik bestelde deze jurk in de Bourgogne. Het is zo mooi en past als een handschoen. Ik beveel het kopen van deze jurk, maar moet waarschuwen dat het niet vallen klein uit. Ik ging twee maten en het gewoon fit zelfs na het verlies van bijna 20 pond. Ook de jurk is erg lang. Ik ben 5'8 en het sleept op de grond. Met 4 inch hielen was het beter, maar als je vrij kort, zou ik niet aanraden te kopen of te kopen met genoeg tijd om het te krijgen veranderd. Anders dan dat, het is een goede kwaliteit en ik kijk uit naar het dragen van het op de zwarte stropdas affaire ik bijwonen Galajurken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten