vrijdag 18 juli 2014

bordeaux galajurk open rug taf v-hals vintage geïnspireerde

bordeaux galajurk open rug taf v-hals vintage geïnspireerde
taille: natuurlijke
silhouet: baljurk
stof: taf
terug details: rits
uitbenen: geen
trend: elegant, open rug, vintage geïnspireerde
gewicht: 1,98 kg
versieringen: pick-up rok
lichaamsvorm: tenger, grote maten, mist, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel
netto gewicht: 1,5 kg
getoond kleur: zwart
gelegenheid: vakantie, prom, cocktail party
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
zoom / trein: enkellange
hals: v-hals
http://www.statenbad.nl/ ik ben zo blij met deze site - ik wou dat ik had meer kansen om meer van deze jurken dragen, omdat er zo veel ik zou graag kopen! (ik heb 5 gekocht in zoveel weken!) houd van de afwerking, die is uitstekend! tot aan de dubbele voeringen! ritsen, hangers en kralen. wou dat ik deze site jaren geleden ontdekt. dit is echt. Goedkope Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten