vrijdag 25 juli 2014

Asymmetrisch galajurk Knie-Lengte Kriskras Gedrapeerd Bloem

Asymmetrisch galajurk Knie-Lengte Kriskras Gedrapeerd Bloem
Terug Details:Rits
Model:Bruna
Hemline/trein:Asymmetrisch, Knie-Lengte
Silhouet:Prinses, A-Lijn
Seizoen:Zomer, Val, Voorjaar
Ingebouwde BH:Ja
Verfraaiing:Kriskras, Gedrapeerd, Bloem(En)
Body Shape:Petite, Grote Maten, Misses, Rechthoek, Peer, Omgekeerde Driehoek,Zandloper, Appel
Baleinen:Ja
Mouwlengte:Mouwloos
Netto Gewicht:1Kg
Taille:Natuurlijk
Volledig gevoerd:Ja
Hals:Liefje, Strapless
Verzendgewicht:1,48 kg
Stof:chiffon
Kans:Bruiloft, Homecoming, Cocktail Feestje
Afgebeelde Kleur:Champagne
http://www.statenbad.nl/ Galajurk is zeer goed gemaakt en ziet er prachtig uit. Enige klacht is dat het veel te grote basis van de metingen. Ik veronderstel dat het beter te groot dan te klein. Geweldig product :)Ik ben dol op de jurk. Het past perfect! Verzending was snel en ik zal zeker meer worden bestellen! Ik bestelde de narcis kleur en mijn enige negatieve opmerking is dat het lijkt te zien door maar er is een slip eronder te dekken. Houd in gedachten het duurt langer om de bestelling te verwerken; het duurde ongeveer een maand met slechts een dag voor verzenden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten