dinsdag 24 juni 2014

sexy galajurken champagne jewel ruches kant draperen kant

sexy galajurken champagne jewel ruches kant draperen kant
trend: elegant, sexy
netto gewicht: 1,5 kg
getoond kleur: champagne
silhouet: mantel / kolom
uitbenen: ja
hals: jewel
mouwlengte: mouwloos
lichaamsvorm: juffrouwen, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
versieringen: ruches, kant draperen, kant
zoom / trein: vloer-lengte
taille: natuurlijke
stof: chiffon
gelegenheid: militaire bal, formeel 's avonds, prom
ingebouwde beha: ja
gewicht: 1,98 kg
volledig gevoerd: ja
terug details: rits
seizoen: zomer, herfst, lente
Kralen Trouwjurken Strapless A-Lijn Ivoor Mouwloos
Ivoor Galajurken Boot Mouwloos Rits A-Lijn 2014
Spaghetti Bandjes Trouwjurken Ivoor Kapelsleep Lage taille
ik bezit een dansstudio en ik draag een jurk voor iedere overweging. mijn studenten vonden het absoluut geweldig! deze jurk was prachtig en zeer comfortabel, er zijn elastische banden die rond de armen die een beetje te krap waren, maar ik knip ze af, ik had niet echt de noodzaak voor hen! ik bestelde het in lila!! vonden het geweldig! VAN: SMIL Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten