maandag 2 juni 2014

kant galajurk Grote Maten Liefje Vloer Lengte blauw Liefje

kant galajurk Grote Maten Liefje Vloer Lengte blauw Liefje
Taille:Natuurlijk
Afgebeelde Kleur:Koningsblauw
Netto Gewicht:1,5 Kg
Trend:Elegant, Geïnspireerd door vintage
Seizoen:Zomer, Val, Voorjaar
Stof:Kant
Hals:Liefje
Mouwlengte:Mouwloos
Verzendgewicht:1,98 kg
Body Shape:Misses, Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite, Grote Maten
Baleinen:Ja
Volledig gevoerd:Ja
Hemline/trein:Vloer Lengte
Silhouet:Schede / Kolom
Ingebouwde BH:Ja
Terug Details:Rits
Kans:Military Ball, Formele Avond, Schoolfeest
Enigszins teleurgesteld als de jurk kwam pas nadat de functie bracht ik het voor en ook teleurgesteld dat de jurk niet goed past, ook al volgde ik de meting gids en dubbel gecontroleerd de metingen, ik ben een maat 16 dus ik bestelde de 16w door rechten van de jurk moet me perfect passen, maar omdat het zo'n mooie jurk de pasvorm kan gemakkelijk worden verholpen, dus ik ben blij om het te houden en ik kijk uit naar het dragen van het aan een andere functie later in het jaar. VAN: SMIL Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten