dinsdag 24 juni 2014

robijn chiffon dameskleding korte mouw sexy open rug

robijn chiffon dameskleding korte mouw sexy open rug
uitbenen: ja
mouw lengte: korte mouw
zoom / trein: trein rechter
silhouet: mantel / kolom
stof: chiffon
trend: elegant, sexy, open rug
mouw type: cap
gelegenheid: de formele avond
hals: jewel
terug details: backless
notes: kralen kleur zal zijn zoals op de foto, ongeacht welke kleur jurk je bestelling
taille: empire
gewicht: 1,98 kg
netto gewicht: 1,5 kg
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: robijn
versieringen: split vooraan, draperen, kralen
lichaamsvorm: juffrouwen, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
ingebouwde beha: ja
Kant Trouwjurken Lange mouw Kolom Vierkant 2014
Ivoor Avondjurken Theelengte A-Lijn Rits 2014
Prinses Trouwjurken Kant Rits Strijksleep Prinses 2014
goedkope dameskleding is zeer mooi in persoon, maar was niet normaal. ik stel voor dat je stuur in ur metingen omdat de buste was te klein voor mij. maar ik had het veranderd en nu is het perfect. ik deze bestellen voor mijn bruiloft. good luck.http://www.smilwedding.nl/dameskleding.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten