dinsdag 24 juni 2014

galajurken grote maten chiffon roze criss cross prinses a-lijn v-hals

galajurken grote maten chiffon roze criss cross prinses a-lijn v-hals
getoond kleur: blozen roze
mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
zoom / trein: vloer-lengte
gelegenheid: bruiloft, formele avond
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
versieringen: criss cross
netto gewicht: 1,5 kg
lichaamsvorm: omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten, mist, rechthoek, peer
taille: natuurlijke
hals: v-hals
gewicht: 1,98 kg
seizoen: zomer, winter, herfst, lente
silhouet: prinses, a-lijn
uitbenen: ja
Mouwloos Cocktailjurken Vastrijgen Kristallen Ivoor
Smil Trouwjurken Kralen Satijn Strapless Kapelsleep
http://www.superfreakpumpkin.net/
deze besteld voor een tweede jurk voor mijn verjaardag vieren! hou van de kwaliteit en vakmanschap. het enige ding is dat ik bestelde een maat 14 en het past erg knus, waarin hij veronderstelt te zijn, maar omdat ik niet mijn exacte metingen in de trendy buurt hebt besteld ik heb geen ruimte om mee te werken. ik kan in het maar het zeker past als een handschoen. als je hippie als ik moet u zeker betaalt de extra kosten om uw exacte metingen te krijgen. het past heel goed overal elders. het andere ding is dat ik verwachtte de bodem uit te flakkeren zoals op de foto en het niet, maar hangt gewoon. maar het is oke ik vind het nog steeds! VAN: SMIL Galajurken kopen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten