dinsdag 24 juni 2014

chiffon galajurken ivoor een schouder boog plooien ruches mouwloos

chiffon galajurken ivoor een schouder boog plooien ruches mouwloos
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
netto gewicht: 1,5 kg
gewicht: 1,98 kg
terug details: rits
seizoen: zomer, winter, herfst, lente
gelegenheid: bruiloft, afstuderen, formele avond
lichaamsvorm: juffrouwen, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, tenger, grote maten
getoond kleur: ivoor
silhouet: mantel / kolom
volledig gevoerd: ja
hals: een schouder
versieringen: boog (s), plooien, ruches
zoom / trein: vloer-lengte
taille: empire
mouwlengte: mouwloos
stof: chiffon
Kapelsleep Trouwjurken Ivoor A-Lijn Prinses 2014
Ivoor Galajurken Blauw Organza Hofsleep Rits
mooie Galajurken. ik bestelde maat 12, voor het geval. ik ben maat 8 of 10 meestal. ik dacht te wijzigen in het geval het is te groot. ik gebruikte mijn vorige ervaring op deze site. en toen wist ik dat ik zou zeker veranderen de lengte anyways, omdat alle jurken zijn erg lang. maat 12 is precies goed - geen verandering nodig, gewoon omzomen. ik ben een gelukkige moeder-van-de-bruid. VAN: SMIL Goedkope Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten