woensdag 11 september 2013

a-lijn prinses avondjurk v-hals riemen kralen bloemen sjerp lint pailletten zilver chiffon

a-lijn prinses avondjurk v-hals riemen kralen bloemen sjerp lint pailletten zilver chiffon
silhouet: a-lijn, prinses
hals: v-hals, riemen
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, bloemen (s), sjerp / lint, pailletten
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon, tule
getoond kleur: zilver
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst
trend: vintage geïnspireerde, elegante
netto gewicht: 2kg
scheepvaart gewicht: 2,48 kg
notes: beading zal gebeuren in de zelfde kleur als u bestelt voor de jurk, riem kan niet worden verwijderd
collecties: lente 2013 http://www.aimeblake.nl/baljurk-prinses-avondjurken-strapless-liefje-kant-pick-up-rok-pailletten.html
VAN: SMIL goedkope avondjurk online shop, verkoop betaalbare mooie avondjurken shop
ik was blij met mijn jurk. het kwam zo snel en is een mooie pasvorm. ik had de lengte en de schouders veranderd evenals een haak toegevoegd aan het aansluiten van de trein, terwijl dansen. ik houd van deze jurk en kan het iedereen aanraden aan iedereen. ik voelde me als de "belle van de bal", terwijl het dragen van het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten