woensdag 18 september 2013

a-line princess galajurken lange mouwen vierkante hals ruches beading chiffon kant

a-line princess galajurken lange mouwen vierkante hals ruches beading chiffon kant
a-lijn prinses vierkante hals vegen trein chiffon kant vakantie jurk met ruches kralen
silhouet: a-line/princess
hals: vierkante hals
zoom / trein: vegen trein
verfraaiing: ruches, beading
stof: chiffon, kant
back stijl: rits omhoog
riemen: mouwen
mouw: 3/4 mouwen
getoond kleur: ivoor
seizoen: winter, lente, herfst
maat: algemeen, plus
ik had de jurk op maat voorzien en was erg blij met de resultaten, past als een handschoen! en het duurde niet de helft van de tijd dat ze zei dat het zou te maken en het schip van de jurk. de enige keerzijde was (en ik voel het is minor) enkele van de kralen was los, ik had om het te repareren, maar zoals ik al zei het was gering. ik ben erg blij met de jurk en service .....a-line princess galajurken lange mouwen vierkante hals ruches beading chiffon kant http://www.aimeblake.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten