woensdag 18 september 2013

a-line princess galajurk een schouder ruches beading chiffon mouwloos

a-line princess galajurk een schouder ruches beading chiffon mouwloos
a-lijn/prinses een schouder vloer-length chiffon jurk vakantie met roes
silhouet: a-line/princess
hals: een schouder
zoom / trein: vloer-lengte
verfraaiing: ruches, beading
stof: chiffon
back stijl: rits omhoog
riemen: regelmatig bandjes
mouw: mouwloos
seizoen: lente, herfst
maat: algemeen, plus
goedkope galajurken online shop,galajurken kopen bestellen
mijn jurk aangekomen vandaag. ik koos de jurk in het wit en de stof is van hoge kwaliteit. ik koos maat 2 en de jurk past goed. mijn vrienden willen jurken te kopen en zeker zal ik de website aan al mijn vrienden! http://www.aimeblake.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten