donderdag 26 september 2013

wit chiffon lange avondjurk zeemeermin korte sleep een-schouder mouwloos

wit chiffon lange avondjurk zeemeermin korte sleep een-schouder mouwloos
zeemeermin een-schouder korte sleep chiffon avondjurken met roes kraal
stof:  de chiffon
stijl achterkant:  rits omhoog aan zijkant
neklijn:  een-schouder
maat:  algemeen, plus
mouw:  mouwloos
silhouet:  zeemeermin
seizoen:  lente, zomer, herfst
strapless:  normale bandjes
zoom/trein:  korte sleep
verfraaiing:  roes, kralen
stola's:  nee
getoonde kleur:  wit
goedkope galajurken online shop,galajurken kopen bestellen
smil vrouwen goedkope mooie jurken online shop so much in love
ik koop deze jurk met 2 andere schede / kolom, stijl jurken. ik heb het op maat gemaakt, kwam het in 3wk, van bestelling. de jurk is prachtig gemaakt zoals gewoonlijk, van licht in de doos kwaliteit. maar het was ongeveer een centimeter te narrowfrom de taille naar beneden. ik had een beetje extra toegestaan ​​voor de breedte, maar het blijkt niet genoeg te zijn. ik zal nu moeten het uit te laten of geef het weg te krijgen. niet tevreden als ik wil de jurk. ik moet de andere 2 jurken kocht ik goed passen toe te voegen, maar ook zou hebben gedaan met slechts een 1/2 inch extra breedte. ik zal herinneren als ik weer orde deze stijl.
Sweetheart galajurken Strapless A-Lijn Prinses Chiffon Lovertjes Lange Sleep
A-Symmetrisch galajurken met lange mouwen Wit Organza Satijn A-Lijn Prinses
V-nek Bruidsmeisjes Jurken Knie-lengte Ivoor Chiffon Ivoor A-Lijn Prinses

Geen opmerkingen:

Een reactie posten