donderdag 9 oktober 2014

3/4 lengte mouw galajurken tule kristal detaillering, kralen, appliques

3/4 lengte mouw galajurken tule kristal detaillering, kralen, appliques
silhouet: a-lijn
hals: jewel
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: 3/4 lengte mouw
mouw type: illusie
versieringen: kristal detaillering, kralen, appliques
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: tule
getoond kleur: dark navy
vorm van het lichaam: misses, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, grote maten
gelegenheid: militaire bal, formele avond, prom
seizoen: zomer, herfst, lente
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
http://galajurken.homespot.nl/index.php?op=viewpage&page=17
http://galajurken.homespot.nl/index.php?op=viewpage&page=18
http://galajurken.homespot.nl/index.php?op=viewpage&page=19
opmerkingen: beading zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
erg blij met de kwaliteit van deze jurken. ik kocht 5 voor mijn bruidsmeisjes en ze allemaal van hen houden! was een beetje bang dat het misschien te "ouderwets" voor mijn jongere zus te zijn, maar het is echt stijlvol en zou elke leeftijd denk ik aan te passen!
enige probleem dat ik zou kunnen bedenken is de mouwen zijn iets te baggy op een van mijn bruidsmeisjes, maar niet zo duidelijk.
ik was ook bezorgd over wordt gestoken aanpassing van de douanerechten, maar ik wilde hebben om een ​​ding te betalen! bonus!VAN:SMIL Lange Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten