vrijdag 5 juli 2013

zwarte chiffon missers korte galajurk online schede kolom mouwloze

zwarte chiffon missers korte galajurk online schede kolom mouwloze
ten eerste, ik was bezorgd over de kwaliteit van deze jurk omdat het zo goedkoop. en ik ook niet online winkelen vaak, dus ik ben gewoon bang voor de gek gehouden. maar ik wil echt deze jurk naar bruiloft van mijn zus te wonen als haar eer van de bruid. dus ik net besloten om een poging te hebben. er is grootte problemen tijdens het proces en ik waardeerde dat u onmiddellijk contact met mij en de maten passen haar perfect! nogmaals bedankt!
silhouet: mantel / kolom
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, draperen, side draperen
stof: chiffon
getoond kleur: zwart
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: wedding party
seizoen: lente, zomer, herfst
VAN: korte avondjurken online
http://bloggers.nl/Galajurken/984839/online+ivoor+zeemeermin+galajurk+satijn+tule+sweetheart+frezen+criss+kruis.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten