vrijdag 5 juli 2013

prinses oceaan blauw satijnen galajurk ruching tule strapless a-lijn Grote maten

prinses oceaan blauw satijnen galajurk ruching tule strapless a-lijn Grote maten
zegt is de derde-jurk sterven IK HEB gekocht en three different designs Alle in Het bordeaux rozemarijn en. ZE zijn Allemaal Goed gemaakt ontmoette ENL Onder Laag van charmeuse. Alle maatwerk Perfecte Pasvorm. Zou naamwoord het Zonder aarzeling aanraden IK ben al to many Winkels, mare Zonder Geluk. IK HEB Mijn jurk niet Vinden. Toën draaide IK me OM UW Jongens. this gala kleding online is VOOR Mijn schoolbal. Werd IK Het Mooiste Meisje, Alle Ogen Waren op MIJ. Echt, bedankt Jongens.
silhouet: a-lijn, Prinses
hals: strapless
Taille: Natuurlijk
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwen
versieringen: draperen, bloem (en), ruching
Terug Details: rits
Volledig gevoerd: ja
ingebouwde bh: ja
uitbenen: ja
Stof: Satijn, tule
gordel Stof: stretch satijn
afgebeeld kleur: ocean blue
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer-, rechthoek, Grote maten, petite, mist
Gelegenheid: schoolfeest, Formele Avond, militaire bal SMIL Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten