zaterdag 13 juli 2013

mooie jurken schede column lange chiffon bruine avondjurk v-hals spaghettibandjes

mooie jurken schede column lange chiffon bruine avondjurk v-hals spaghettibandjes
ik moet zeggen dat de pailletten op deze jurk zijn als kleine scheermesjes, dat de onderzijde van je armen te snijden wanneer u zich verplaatst. deze jurk is heel mooi. ik gewoon droeg het naar mijn eerste prom en iedereen vond het geweldig. en ik zal ook zeggen dat de sizing chart was erg onnauwkeurig. toen ik gemeten mijn zelf het zei ik moet een groot en toen ik het kreeg, het was meer dan te groot, dus ik stuurde het terug en kreeg een medium dat nog steeds een beetje groot was. en voor mij, het zijn 5'1 ", was het heel lang. anders dan dat ik hield van de jurk!
silhouet: mantel / kolom
hals: v-hals, spaghettibandjes
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: bruin http://galajurken-2013.blogse.nl/log/zwarte-lange-galajurk-met-kant-online-liefje-hals-applique-gj2013113.html
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst lange galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten