vrijdag 5 juli 2013

a-lijn prinses galajurken sweetheart spaghettibandjes appliques beading ruches

fantastisch product. duurde 2 weken vanaf het moment van bestelling voor mijn jurk aan te komen. kwaliteit was onberispelijk en van goede kwaliteit. kan een storing niet identificeren en de jurken passen me om mijn eigen metingen. dankuwel! het is fantastisch en ik zou bestellen weer! de staaflijst zijn geweldig en de jurk is echt mooi. ik overweeg het bestellen nog 3 jurkjes met verschillende kleuren voor mijn 3 beste vrienden. we dragen meestal dezelfde jurken. thanks


silhouet: a-lijn, prinses
hals: sweetheart, spaghettibandjes
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: appliques, beading, ruches
Terug Details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: robijn
versieringskleur: ivoor
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, grote maten, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal
seizoen: lente, zomer, herfst galajurken online
SMIL lange galajurk online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten