vrijdag 5 juli 2013

2013 zomer sexy Galajurken zwembad chiffon kralen kristal detaillering rushes

2013 zomer sexy Galajurken zwembad chiffon kralen kristal detaillering rushes
ik ben al naar veel winkels, maar zonder geluk. Ik heb mijn jurk niet vinden. dan draaide ik aan uw jongens. deze jurk is voor mijn junior prom. i werd het mooiste meisje, alle ogen waren op mij. echt, dank jullie. konden niet hebben gevraagd voor een betere dienstverlening. zij eindigde een van mijn jurken bruidsmeisje de dag voor de bruiloft, omdat ze bestelden het een beetje laat. ze hebben geen waarde in de winkel in mijn stad, maar hun service, prijsstelling, en de selectie toe rond overtreft alles.
silhouet: mantel / kolom
hals: sweetheart, spaghettibandjes
taille: empire
zoom / trein: vloer-lengte
Mouwlengte: mouwloos
versieringen: kralen, kristal detaillering, ruching
Terug Details: rits
ingebouwde beha: ja
uitbenen: geen
stof: chiffon
getoond kleur: pool
lichaamsvorm: appel, zandloper, omgekeerde driehoek, peer, rechthoek, petite, mist
gelegenheid: prom, formeel 's avonds, militaire bal avondjurkjes kort online goedkoop
seizoen: lente, zomer, herfst
trend: sexy VAN: SMIL galajurken Grote Maten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten