donderdag 9 oktober 2014

a-lijn galajurken strapless criss cross draperen kralen

a-lijn galajurken strapless criss cross draperen kralen
silhouet: a-lijn
hals: strapless
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: criss cross, draperen, kralen
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: tule, satijn
getoond kleur: multi-color
vorm van het lichaam: misses, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, grote maten
gelegenheid: de formele avond, prom
seizoen: zomer, herfst, lente
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
http://galajurken.homespot.nl/index.php?op=viewpage&page=4
maar u kunt zien op de foto dat het niet veel boven de grond en ik ben het dragen van een hak, dat is waarschijnlijk ongeveer 3 centimeter. het vakmanschap op de jurk is gewoon uitstekend. alle naden zijn mooi afgewerkt en het past als een droom. ik ben erg blij met mijn aankoop en zal opnieuw kopen van dit bedrijf in een hartslag. ik ben blij dat ik deze site heb gevonden en van plan om het opnieuw te gebruiken wanneer ik een gelegenheid die vraagt ​​om iets chic. veel beter dan het rijden overal in de stad te kijken naar dezelfde 3 jurken in 50 verschillende winkels.VAN: SMIL Goedkope Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten