donderdag 9 oktober 2014

Wit Gebreid galajurken Ruched Zijkant-Gedrapeerde Gedrapeerd

Wit Gebreid galajurken Ruched Zijkant-Gedrapeerde Gedrapeerd
Silhouet:Schede / Kolom
Taille:Natuurlijk
Hemline/trein:Vloer Lengte
Verfraaiing:Ruched, Zijkant-Gedrapeerde, Gedrapeerd
Terug Details:Rits
Ingebouwde BH:No
Baleinen:Nee
Stof:Gebreid
Afgebeelde Kleur:Limoen Groen, Wit, Oranje
Lichaamsvorm:Peer, Omgekeerde Driehoek, Zandloper, Appel, Petite, Grote Maten, Misses
Gelegenheid:Formele Avond, Schoolfeest
Seizoen:Zomer, Val, Voorjaar
Netto Gewicht:1,5 Kg
Verzendgewicht:1,98 kg
ik bestelde deze galajurken voor een bruiloft na te kijken overal in de stad en op het internet. mijn zus stuurde me naar deze site en ik was erg onder de indruk van de verscheidenheid van de jurken die ze boden. omdat het 59 jaar oud met figuur gebreken die ik wilde in plaats van te verbergen accentueren deze jurk past het wetsvoorstel perfect. het heeft precies de juiste touch van elegantie zonder strapless of mouwloos. tijd kan wreed zijn voor vrouwen ... vooral op hun bovenarmen. VAN: SMIL Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten