donderdag 9 oktober 2014

multi-color chiffon galajurken beading scoop mantel / kolom vloer-lengte

multi-color chiffon galajurken beading scoop mantel / kolom vloer-lengte
silhouet: mantel / kolom
hals: scoop
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer-lengte
versieringen: beading
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
stof: chiffon
getoond kleur: multi-color
vorm van het lichaam: misses, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, appel, petite, grote maten
gelegenheid: prom, formeel 's avonds
seizoen: zomer, herfst, lente
netto gewicht: 1,5 kg
scheepvaart gewicht: 1,98 kg
http://galajurken.homespot.nl/
mijn jurk passen perfect en ik was in staat om deze te bestellen met maatwerk waarin ik geloof niet meer mogelijk is. als ik een ding zou kunnen veranderen over het ... het zou de lengte. ik heb gezien in andere reviews dat hun jurken waren een beetje lang en hoewel de lengte op de mijne is prima ik had graag voor het naar misschien een centimeter langer, zodat ik een hogere hak kon dragen en de jurk zou nog net aanraken van de te grond.VAN: SMIL Galajurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten