vrijdag 6 december 2013

satijnen strapless lange galajurk bloem criss cross split front

stijl: satijnen strapless lange galajurk bloem criss cross split front
stof: satijn
hals: lieverd, strapless
rok lengte: lange jurk
silhouette: schede column
versieringen: bloem (en), criss cross, split front, frezen
volledig gevoerd: ja
ingebouwde bh: ja
uitbenen: ja
gelegenheid: military ball, schoolfeest, formele avond
body shape: misses, klein, grote maten, rechthoek, peer, omgekeerde driehoek, zandloper, apple
het is een formele jurk met champagne riem. het is geschikt voor elke gelegenheid. militaire bal, prom, formeel 's avonds. klanten kunnen kiezen voor andere kleuren. neem dan contact met ons op. Zwart Galajurken Stretch Satijn Halfe Mouw Kralen Zijkant-Gedrapeerde tjno03239 Dit was mijn trouwjurk die ik besteld in ivoor en het was geweldig kwaliteit voor de prijs. Ik trouwde op het strand en ik had geen zorgen te maken over mijn jurk vuil omdat het niet een fortuin kostte! VAN: SMIL Galajurk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten