vrijdag 6 december 2013

chiffon avondjurk trompet zeemeermin sweetheart

getoond kleur: zwart
mouwlengte: mouwloos
lichaamsvorm: rechthoek, omgekeerde driehoek, appel, tenger, juffrouwen, peer, zandloper, grote maten
zoom / trein: vegen / borstelen trein
uitbenen: ja
ingebouwde beha: ja
versieringen: criss cross, side draperen
volledig gevoerd: ja
hals: liefje, strapless
seizoen: herfst, winter, lente
taille: natuurlijke
stof: chiffon
gelegenheid: militaire bal, prom, formeel 's avonds
gewicht: 1,98 kg
terug details: rits
netto gewicht: 1,5 kg
celebrity stijl: geïnspireerd door oscar, alle celebrity stijlen
silhouet: trompet / zeemeermin
A-Lijn Galajurken Ivoor Robijn Mouwloos Prinses Afneembare Bandjes tjno03237 Ik ben zo blij met deze jurk, het eerder dan verwacht aangekomen en ik voel me als het is van hoge kwaliteit. Het heeft een paar details in het draperen van de chiffon dan ik dacht uit te kijken naar de foto's, maar het is meer elegant op die manier en ik heb het liever. Met dit type van kleding op maat gemaakt om mijn metingen was zeker de moeite waard. VAN: SMIL Lange jurken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten