zondag 15 december 2013

prinses a-lijn strapless galajurken online bestellen draperen satijn blue

prinses a-lijn strapless galajurken online bestellen draperen satijn blue
terug details: rits
netto gewicht: 1,5 kg
silhouet: prinses, a-lijn
volledig gevoerd: ja
hals: strapless
collecties: herfst 2013
mouwlengte: mouwloos
taille: empire
lijfje kleur: ivoor
gewicht: 1,98 kg
stof: satijn
getoond kleur: multi-color
versieringen: draperen
ingebouwde beha: ja
uitbenen: ja
zoom / trein: asymmetrisch
gelegenheid: de formele avond, militaire bal
rok kleur: ink blue
meest verbazingwekkende bal gegroeid vooral als je rondborstige op de top net als ik zijn. ik kreeg de aangepaste montage moet passen perfect maar als je 5 "6 zorg er dan voor dat de trein is kort, vond ik dat ik bleef op staan​​. maar de beste investering die ik heb geweldige jurk gemaakt. voor mijn oudste, ik voelde me mooi en geweldig in het. geweldige kopen! een slechte aspect was dat het kwam een week later dan verwacht. http://www.smilwedding.nl/gala-jurken.html
Brush Sleep Galajurken Blozend Roze Strapless Kant Bloem smno03210
Strapless avondjurken Organza Mouwloos Ruches Kralen Gelaagde smno03209

Geen opmerkingen:

Een reactie posten