zondag 15 december 2013

royal blue korte galajurken goedkope kristal detaillering mouwloos

royal blue korte galajurken goedkope kristal detaillering mouwloos
silhouet: mantel / kolom
hals: kap
taille: natuurlijke
zoom / trein: korte / mini
mouwlengte: mouwloos
versieringen: kristal detaillering
terug details: rits
volledig gevoerd: ja
ingebouwde beha: ja
uitbenen: geen
stof: brei
getoond kleur: royal blue
gelegenheid: vakantie, homecoming, cocktail party
netto gewicht: 1kg
gewicht: 1,48 kg
notes: beading zal gebeuren in dezelfde kleur als u bestelt voor de jurk
collecties: herfst 2013
dank u licht in de doos! de Galajurken is geweldig en ik ben zooooo blij mee. het is ongelooflijk goed gemaakt en precies wat ik besteld. een speciale dank aan brenda, die alles geregeld voor mij en zorgde ervoor dat het heel snel werd verscheept. ik heb mijn zwarte stropdas kerst feestjurken nu 3 keer besteld bij jullie en ik ben ongelooflijk blij elke keer. uitstekend werk. ik zal zeker blijven bestellen van mijn kleren van je. ik beveel dit aan iedereen. VAN: SMIL Galajurken
een schouder galajurken goedkoop kralen kant zwart brei mantel kolom
brei halster galajurk grote maat draperen kristal detaillering
blue galajurk een hoge nek side draperen kristal detaillering

Geen opmerkingen:

Een reactie posten