vrijdag 15 februari 2013

ruching beading a-lijn witte prom / avond jurk


ruching beading a-lijn witte prom / avond jurk
silhouet: a-lijn
hals: boothals
taille: empire
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: beading, ruches
stof: heid
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: wit
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds, homecoming prom, avond, homecoming
seizoen: lente, herfst, winter, zomer

ik had besteld deze jurk voor mijn bridesmaides en ik ben erg blij met de kleur (bordeaux) en de kwaliteit van de jurken. het materiaal is vrij zwaar en de wat ik het meest van hou, is dat het materiaal niet kreukt ... zelfs na dagen in een doos alle gevouwen. http://galajurken.startkwartier.nl/

zeer mooie en vleiende! Het enige wat ik zou veranderen is de vierkante kralen op de mouwen, maar afgezien van dat, geen klachten over dit jurk.

de communicatie met smil galajurken was ook fantastisch!

1 opmerking:

  1. niet mijn eerste aankoop van SMIL en zoals gewoonlijk uitzonderlijke kwaliteit afgewerkt volgens de hoogste standaard uitstekende pasvorm, perfecte enorme duimen omhoog nog maar eens en zoals altijd zal ik aanraden zonder aarzeling.

    BeantwoordenVerwijderen