vrijdag 8 februari 2013

chiffon lange galajurken geliefde kralen split ruching

silhouet: a-lijn
hals: sweetheart
taille: natuurlijke
zoom / trein: vloer lengte
mouwlengte: mouwloos
versieringen: ruches, split
stof: chiffon
ingebouwde beha: ja
volledig gevoerd: ja
getoond kleur: champagne
vorm van het lichaam: zandloper, omgekeerde driehoek, mist
gelegenheid: prom, 's avonds
seizoen: lente, herfst, winter, zomer
chiffon lange galajurken geliefde kralen split ruching
beval de grootte Ik draag meestal, maar vond de jurk te veel te klein te zijn in de rib cage.material is er erg dik. algehele kwaliteit van de jurk is erg goed, materiaal is mooi, zeer goed gemaakt met ruimte in de in de naden te verhuren, een taylor dient dit te verhelpen, zou ik stel voor het bestellen van een maat of twee groter dan wat je normaal draagt​​. SMIL galajurken online


1 opmerking:

  1. Deze jurk was geweldig zo blij dat ik hem kocht. Het enige wat voor mij was dat ik wou dat ik had de maat 4 gekregen in plaats van maat 6. Paar kleine strings die moeten worden afgeslankt, maar dat was het. Zo blij met deze jurk. Ik kan niet wachten tot ik om te delen met al mijn familie.
    Dank je wel SMIL

    BeantwoordenVerwijderen